Gili tralala - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kelly Derkx - WaarBenJij.nu Gili tralala - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kelly Derkx - WaarBenJij.nu

Gili tralala

Door: kellyderkx

Blijf op de hoogte en volg Kelly

06 Januari 2008 | Indonesië, Batavia

Terug op Bali, It's time to relax!
Padangbai is een heerlijk klein Balinees plaatsje aan het strand.
De avond dat we aankomen duiken we meteen de locale kroeg in. Een gezellig barretje met live muziek en een paar vrolijke Indo mafkezen achter de bar.
Samen met 3 australische meiden en 2 jongens uit Wales en Canada beginnen we een cocktail zuipfestijn.
Na 2 weken bikkelen smaken de stevige cocktails ons goed! Terwijl we keihard meezingen met de hits van Bob Marley, Manu Ciao en Oasis proberen we alle smaken van de cocktail lijst.
Het einde van de avond is een vage herinnering. Aleen nog een paar flashbacks van de Canadees die in een gat in de straat verdwijnt,(dat heb je hier af en toe) heeel veel gelach om foute grappen, skinny dipping (tja) en een naar huis strompelende Kelly.
Ik ben nog nooit zo ziek geweest van drank. Never drink "Arak" people!

Lombok is ons gelukseiland.
Zodra we er aankomen begint te zon weer te schijnen. Die zon hadden we al veelste lang niet gezien.
Het regent veelsteveel in Indoland. Zoveel dat we regelmatig onze haren buiten in de regen hebben staan wassen.
Ja! Zon zee en party's, daar hadden we wel weer zin in!
We besloten onze New Years Eve op het party eiland Gili Trawangan te vieren.
Zodra we op het strand aanspoelen voelen we ons thuis!
Gili is een piepklein eiland zonder auto's, wegen en regelmatig zonder elektriciteit. Er rijden paardenkarren als soort van taxi's.
Er is een hobbelige hoofdweg, daaraan liggen alle restaurants en cafe's.
Je kan hier vanalles doen om jezelf te vermaken; snorkelen, paardrijden, duiken, films kijken in speciale hutjes, massages voor een drol, feesten enz.
We zijn 9 dagen op Gili geweest en verslaafd geraakt aan dat leventje.
Niks moet ALLES mag, dat is ons motto op Gili!
Samen met de meiden van de ARAK zuipavond vieren we elke dag girls night out. We zijn samen een team, we dansen, eten, zingen en drinken samen alsof we mekaar al jaren kennen.
Oud en nieuw hebben we in de Blue Marlin gevierd. Een discotheek aan het strand met een mega balkon.
Tegen 12 en begon het keihard te regenen.. een tropische bui waar geen einde meer aan kwam.
Samen hebben we als dolle wieven in de stromende regen staan dansen.
Ja het is hier paradise!..
HAPPY NEW YEAR BABY!!!

• 07 Januari 2008 - 16:41

Lisaa:

Hee nichtje!

Wat een leuke verhalen allemaal joh! En al die enge indoventjes =P! Lijkt me echt leuk om mee te maken allemaal!

jij ook nog een gelukkig nieuwjaar! en heel veel plezier nog verder!

xxx Lisa

ps ik ben echt benieuwd naar je foto's!

• 07 Januari 2008 - 17:35

Noortje:

Hi Kel,

Heel veel plezier, geweldige avonturen, mooie herinneringen en verhalen, geluk en gezondheid voor het nieuwe jaar!

Liefs en dikke kus, Noor.

• 07 Januari 2008 - 19:56

Linda:

Lieve Kel en Roos,

Wat een fantastisch uiteinde moet dat zijn geweest van 2007! Heerlijk!
    Voor jullie ook al het goeds toegewenst voor het nieuwe jaar en hoop voor jullie dat er nog veel van zulke avonturen volgen.

You Go Girls!

KUS Lin (en Chris)

• 08 Januari 2008 - 12:09

Lisanne:

lieverd....ik geniet van je verhalen!!begin een boek!!echt je zou een bestseller hebben!!!!en uiteraard de beste wensen!!!!!

• 08 Januari 2008 - 14:14

Mama:

Hi Kel,

Fijn weer iets van jullie te horen! en dat het zo gezellig is uiteraard!
    Ik geef het door aan papa.
    Hier alles goed, zelfs met Joep nog steeds.
    Mup en ik zijn in Pat's en Isti's nieuwe huis geweest. heeeel leuk!!

Veel liefs van ons allemaal.

XXX
    Mama,Peter, Mup en Joep.

• 08 Januari 2008 - 16:00

Bro:

Hey sis, klinkt steengoed! kom je nog wel terug, hehe
    VEEEL plezier daar, enne mis je wel hoor! groet pat

• 10 Januari 2008 - 15:40

Gijs:

Top verhaal weer!
    Jij ook nog de beste wensen, dat het een top jaar mag worden!