monkey pee on me - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kelly Derkx - WaarBenJij.nu monkey pee on me - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Kelly Derkx - WaarBenJij.nu

monkey pee on me

Door: kellyderkx

Blijf op de hoogte en volg Kelly

15 December 2007 | Indonesië, Batavia

We gaan naar een Monkey Forrest, een bos vol met apen..dat moeten we zien!
Bij de ingang zitten Indo's bananen te verkopen, bananen voor de monkeys. We besluiten om geen bananen te kopen en eerst te kijken hoe agressief deze beestje zijn.
Voor ons loopt een man met kind in zijn armen en 1 tros met bananen.
De arme man heeft binnen 10 seconden een aap aan zn broek hangen. Tja..monkeys love banana's!
De aap klimt langs zijn broek en via het kind omhoog richting de bananen.
Het is een vastberaden knaapje, denk ik bij mezelf als het aapje driftig aan de tros begint te rukken..
De glimlach van de man is verdwenen...aapje is niet meer zo lief nu.
Pas als hij de hele tros heeft gegrepen laat de aap hem weer met rust.
O.K nu weten we wat voor aap we in de kuip hebben.
Voorzichtig lopen we door,tientallen aapjes in alle maten zitten overal; in de bomen, op de grond , op toeristen.. Ze komen van alle kanten voorbij schieten!
We houden onze tas en camera stevig vast, ze schijnen alles mooi te vinden.. en when a monkey see's something he likes, he want's to have it!
Als ik op een muurtje even aapjes zit te kijken springt er eentje op mn rug, IEIEIE! Ik voel de handjes om m'n middel en hij klimt omhoog.
Hij bewonderd m'n haar en begint het zorgvuldig te checken op vlooien.
Ik ben hier zo dirty dat het me niet eens zou verbazen als hij er een te pakken zou krijgen!
" He love's me!" zeg ik tegen Roos, en terwijl ik dat zeg, voel ik een warme stroom over m'n rug lopen...
DAMMIT het beest pist op m'n rug!
Ik gooi het beest van me af en onze vriendschap is voorbij.
Stiekem een beetje trots maken we een foto van de monkey pisvlek op m'n shirt.
Er piest tenslotte niet elke dag een aap over je rug toch?



Rens bedankt voor de foto ruimte! ga zo snel mogelijk uitvogelen hoe ik het erop krijg! Haha!

Muppa, hoe is het met mn lieve zoes? Mis je! kusjes maly

  • 15 December 2007 - 10:31

    Kulap:

    Zuster Kelly, jij bent mijn held!

  • 15 December 2007 - 11:09

    Gijs:

    Wat moet ik zeggen??!
    Een aap die over je heen pist; hilarisch!

    Oh.. en m'n haar wordt alweer best lang.. :P

    HAVE FUN!

  • 15 December 2007 - 18:53

    Bik:

    Hey Kel, superleuk om je verhalen weer te volgen! Zo te lezen maak je weer te gekke avonturen mee....en je schrijftalent is niet verloren gegaan!

    Knuffel van Ilse, kus
    Bik

  • 16 December 2007 - 08:41

    Mûppa ^^:

    Hoi Kel, lollig je verhaal. XD
    met mij gaat 'ie goed hoor.
    Ik denk dat Billy bij ons op bezoek is gekomen. 11 uur 's avonds ofzo zag ik een kruising van een kakkerlak-oorwurm over het aanrecht lopen!

    Maly, I luf joe,
    Doe je voorzichtig?
    Kus van Mûppa. ^^

  • 16 December 2007 - 08:46

    Mama:

    Hoi Kel,

    Mup en ik hebben gillend van het lachen je verhalen gelezen! hihi
    Wel een beetje eng die grote groepen kerels..
    Je bescherm-enegelen maken weer eens overuren.
    Heel veel plezier en blijf op elkaar passen!!

    Love you Xxx
    Mâmu

  • 16 December 2007 - 09:00

    Mûpa:

    P.s.

    (\___/)
    (='.'=)
    (")_(") (Konijntje.)

    (Tekentje van "Ik ben tégen dierenmishandeling")

  • 17 December 2007 - 11:51

    Rens:

    Graag gedaan Kelly,
    Hopelijk kun je de geboden ruimte benutten met net zulke fraaie plaatjes als jou praatjes, hahaha.
    Het gaat jullie goed daar in den vreemden.

    Groetjes van Rens.

  • 17 December 2007 - 22:33

    Leo:

    Hey kel! :)
    Wat grappig weer allemaal :P Alleen al die kerels BLEH, Pas op elkaar! Hier is het momenteel erg koud, ben ook snot verkouden. Komt werkelijk geen eind aan haha, zakdoekjes vormen een gebergte in mijn prullenbak :D
    Oh vorige week zei een vaste klant van de Sauna tegen mij...Hee je bent weer terug!(vol enthousiasme) :) Ik: uuuhm ja moet de kleedkamers even swifferen..(zag hem eerder bij de bar) Bleek hij te denken dat ik jou was haha :P Moest hem telleurstellen dat je nog ver ver weg bent :)

    nou have fun!
    Liefs Leoxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

vrijwilligerswerk in Nepal!

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2010

"Zen- Bootcamp"

10 Juli 2010

Geef mij maar olifanten...

25 Juni 2010

On top of the world

08 Juni 2010

Een nieuw avontuur

29 Mei 2010

Ik hou ervan
Kelly

Dag lieve vrienden en familie! Leuk dat jullie mijn reisavonturen lezen!

Actief sinds 05 Dec. 2006
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 61214

Voorgaande reizen:

29 Februari 2020 - 10 April 2020

Bali & Nieuw Zeeland

02 Maart 2019 - 22 Maart 2019

Colombia

05 Oktober 2018 - 26 Oktober 2018

Japan

25 November 2017 - 05 Januari 2018

Bali & Australië

18 November 2016 - 12 December 2016

Costa Rica 2.0

13 November 2015 - 05 December 2015

Vietnam

08 November 2014 - 03 December 2014

Costa Rica

04 April 2011 - 28 Juli 2011

Stage in Zuid- Afrika

14 April 2010 - 02 Augustus 2010

vrijwilligerswerk in Nepal!

Landen bezocht: