Namaste! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Kelly Derkx - WaarBenJij.nu Namaste! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Kelly Derkx - WaarBenJij.nu

Namaste!

Door: kellyderkx

Blijf op de hoogte en volg Kelly

16 April 2010 | Nepal, Kathmandu

Mijn reis is begonnen... Afscheid nemen is een gekke gewoonte. Je zegt je familie en vrienden wel vaker gedag. Soms zie je ze een tijdje niet, soms elke dag. Maar afscheid nemen is toch vaak andere koek. Het doet iets met mensen. Het is het besef dat je iemand een tijd niet gaat zien en gaat missen, het besef dat iemand ver weg is. Ik vergelijk het met het hebberige gevoel dat ik soms krijg wanneer je iets niet kan hebben, je moet even wachten, maar eigenlijk wil je het dan juist.
Na het afscheid sta ik weer voor de poort met de naam de douane. Het punt waar je je vertrouwde wereldje, vrienden en familie achterlaat. Wanneer ik erdoorheen loop krijg ik de kriebels in mijn buik. Vanaf dit punt ga ik alleen verder... De reis is begonnen.....
Kathmandu:
Ik voel me alsof ik in een film rondloopWanneer ik uit het vliegtuig loop wordt ik meteen opgelicht met het geven van een fooitje. Met net vers gehaalde rupi's kan ik toch nog niet zo goed omgaan. Ook een bezoek aan het toillet was niet zo'n succes. Ik was op zoek naar een doortrek knop en volgde een slang naar een kraan en gaf er een draai aan. Het bleek een sproeistand om even lekker de billen mee te wassen... heerlijk al die mogelijkheden.

• 16 April 2010 - 07:14

Isti:

Ha Kelly

.. een hele fijne reis toegewenst.. en dat je weer tegekke avonturen mag meemaken!

take care

dikke kus isti

• 16 April 2010 - 08:48

Mama:

Hallo lieverd, fijn dat het goed gaat! het is even wennen voor je natuurlijk maar dat gaat best snel.
    We missen je nu al,

Liefs en kusjes,
    ook van Mup (16 april)

• 16 April 2010 - 08:59

Dewi:

Hey Kel! Hele fijne reis! Ik wist niet eens dat je wegging. Heel veel plezier en geniet ervan! Ik houd je in ieder geval in de gaten!
    Liefs Dewi

• 17 April 2010 - 08:07

Tessa:

je bent er!! Whoehie! Het avontuur kan beginnen! Goodluck met alle slangen! ;)

• 19 April 2010 - 20:49

Hannie Eijk:

Op reis gaan is ja voor jezelf en nee voor de ander. Soms moet dat in het leven!